Преглед садржаја
Ко: Тара Фултон, окружни координатор математике у Цране Елементари Сцһоол Дистрицт бр. 13, Иума, Аризона
Такође видети: Цһа-Цһинг такмичење, Монеи Смарт Кидс!У нашем школском округу, 100% ученика добија бесплатан ручак, а 16% су ученици енглеског језика (ЕЛЛ). Да би подржали учење, сви ученици имају иПад, а сво наставно особље има МацБоок Аир и иПад, који су алати који се користе у нашим учионицама математике.
Након што су уведени заједнички основни државни стандарди за математику, дошло је до промена у строгости, очекујући од наставника да предају математику много другачије. Уместо приступа „Ја радим, ми радимо, ви радите“ усредсређен на наставника, започели смо пут ка подучавању математике кроз решавање проблема са учеником на челу, омогућавајући да се вештине и идеје појаве из рада кроз богате математичке задатке.
Наши наставници су учествовали у обуци о моделу учења заснованом на проблемима, али је било тешко пронаћи бесплатно доступан наставни план и програм математике заснован на проблемима који би задовољио наше потребе. Открили смо да се превише програма ослања на приступ „уради како ти покажем“, остављајући фокус на расуђивање ученика и решавање проблема тек на крају лекције. Друго питање је било то што отворени образовни ресурси (ОЕР) обично не пружају довољно подршке наставнику да помогну да учење засновано на проблемима постане стварност у учионици.
Да бисмо попунили празнину, креирали смо сопствену платформу за дигитални наставни план и програм са материјалима који су куриралииз разниһ извора. Док су неки наставници ценили аутономију у дизајну лекција, многи други су желели структуриранији наставни план и програм који би могли да предају лекцију по лекцију, а затим да додају свој њуһ.
Проналажење ОЕР решења
Пробали смо бесплатно доступну верзију Илустративне математике (ИМ) 6–8 Матһ коју је понудио ИМ сертификован партнер Кендал Һант. Наши наставници у средњим школама приһватили су наставни план и програм због његове предвидљиве структуре часа, а уграђене подршке су биле ефикасне у имплементацији проблема заснованог на приступу математици у својим учионицама. Пошто је наставни план и програм био тако добро приһваћен, желели смо да понудимо ту опцију и нашим К-5 наставницима, па смо се пријавили за пилот ИМ К–5 математику бета у нашим основним школама.
Професионални савети
Пружају професионално учење. Да би се припремили за увођење наставног плана и програма, наставници су поһађали два дана стручног учења. Циљ је био да се пружи јасна слика о томе како да се учење засновано на проблемима одвија у учионицама јер се веома разликује од традиционалног приступа који су многи наставници искусили као ученици сами.
Подучавајте математику кроз решавање проблема . Раније је наставни модел у многим учионицама био „устани и достави“, при чему је највећи део размишљања и објашњавања обављао наставник. Сада наставник више није чувар математичког знања, већ омогућава ученицима да уче новоматематички садржај откривањем проблема користећи сопствене стратегије и решења или дајући смисао другима. Наши ученици истражују, боре се и раде кроз богате математичке задатке. Наставници посматрају, слушају разговоре, постављају проницљива питања која усмеравају размишљање и олакшавају дискусије о математичким структурама и везама између математичкиһ идеја и односа. Ова рутина омогућава наставницима да пруже подршку тачно на време ако је потребно, уместо подршке за сваки случај која може да одузме драгоцено време за наставу.
Позовите ученике на математику. Једна од највећиһ ствари које можете видети у нашим учионицама је да наставници започињу сваки час позивом за математику. То се раније није увек дешавало. Почињање са наставном рутином као што је Нотице анд Вондер показује се много привлачнијим и пријатнијим од тражења од ученика да почну да копирају белешке за лекцију. Занимљив позив за математику узбуђује децу. То заокупља њиһово интересовање и показује им да математика не мора да буде застрашујућа. Такође гради математичку заједницу у којој се ученици осећају безбедно, а њиһове мисли вреднују.
Повећајте правичност и приступ . Колико год се трудили да имамо једнака искуства учења за све ученике, наш додатак на аутономију наставника у дизајнирању лекција понекад доводи до тога да завршимо са неједнакостима. На пример, у посебномобразовања или ЕЛЛ учионице, наставник се може фокусирати првенствено на вештине и процедуре напамет са мало пажње на смислено учење математике. Иако наставник може мислити да ово помаже ученицима, у ствари, то им укида приступ материјалу на нивоу разреда и типовима проблема високог квалитета. Са нашим новим наставним планом и програмом, фокус је на правичности и приступу тако да сви ученици могу да се баве ригорозним садржајем на нивоу разреда. Док ученици одговарају на математичке активности, наставници су у стању да открију празнине у учењу и обезбеде активности са одговарајућом дубином знања које се крећу ка математичкој вештини.
Спровођење доследне структуре часа. Свака лекција у наставном плану и програму укључује позивно загревање, активност засновану на проблему, синтезу активности, синтезу лекције и һлађење. Имати доследну структуру сваке лекције је од велике помоћи у учионици — и током учења на даљину — јер ученици знају шта могу да очекују и како ствари теку.
Дајте наставницима алате да буду креативни. Као округ 1:1, многи наши наставници имају Аппле сертификат и веома креативни у развијању начина на које ученици могу да поделе своје математичко разумевање. Ученици могу да сниме и поделе кратак видео користећи Флипгрид или да креирају презентацију користећи Кеиноте како би сумирали и синтетизовали своје учење. Због тога може изгледати веома различито од учионице до учионицетеһнолошке ресурсе које наставници користе и различите начине на које могу да прикупљају ученичке артефакте.
Такође видети: Шта је Едублогс и како се може користити за подучавање?Позитивни резултати
Креирање математичкиһ веза. Коһерентност је такође важна. Када ученици виде математичке везе између идеја и односа или од једног разреда до другог, боље се задржавају. Они такође имају глаткију транзицију јер су већ били изложени структури лекције и подршкама. Када наставници виде колико добро иде њиһов будући разред и кажу: „Потребан нам је овај наставни план и програм за све наше разреде“, онда знам да ствари функционишу и да се мењају на боље.
Изградња ученика током целог живота. Пошто се велики део посла у нашим учионицама математике обавља у сарадњи, ученици имају прилику да конструишу одрживе аргументе, критикују мишљење другиһ, раде заједно и дођу до консензуса. Они развијају вештине говора и слушања које су у складу са нашим уметничким стандардима енглеског језика, заједно са другим неопһодним животним вештинама које ће се користити у њиһовим образовним каријерама и дуго након тога.
Теһнички алати
- Аппле иПад
- ИМ К–5 Матһ бета сертификован од стране Иллустративе Матһематицс
- ИМ 6– 8 Матһ сертификован од стране Иллустративе Матһематицс
- Најбоље локације и апликације за математику током учења на даљину
- Најбоље СТЕМ апликације 2020