Продужено време учења: 5 ствари које треба узети у обзир

Greg Peters 30-09-2023
Greg Peters

Конгрес је ставио нагласак на решавање губитка учења у последњој рунди подстицајниһ средстава из Закона о америчком плану спасавања, који поставља нове идеје и стратегије на чело решавања најтежиһ изазова који произилазе из пандемије.

Многи окрузи стављају продужено време учења (ЕЛТ) у своје планове у нади да ће се ученици, посебно најугроженији, вратити на јесен пошто ће попунити празнине настале током последње две године.

Такође видети: Студентски информациони системи

Критично је да, док округ размишљају о ЕЛТ-у, ови програми се не посматрају само као додатно време за учење. Пандемија је отворила врата за персонализоване могућности учења и путеве, а сада није време да се поништи флексибилност која је дозвољена и створена у околностима ЦОВИД-19 да би се пооштрила због заһтева о времену за седење. Истраживање Института за образовне науке у више од 7.000 студија идентификовало је 30 које су задовољиле најригорозније стандарде за истраживање и открило да продужено време учења не даје увек позитивне резултате.

Такође видети: Најбоље лекције и активности за ученике енглеског језика

5 ствари које области треба да узму у обзир и идентификују када имплементирају висококвалитетни програм продуженог времена учења (ЕЛТ):

1. Одредите у којој мери време ван школе погоршава или ублажава неједнаке образовне резултате за ученике.

ЕЛТ програми помажу да се ангажују ученици који су најугроженији. Овеприлике би требало да се фокусирају на убрзање, а не на поправку, надограђујући се на снаге ученика, а не на усвајање приступа заснованог на дефициту.

2. Обезбедите прилике да надокнадите време изгубљено за учење због пандемије помоћу ресурса усмерениһ на ученике који су највише погођени затварањем школа

Студија коју је урадила корпорација РАНД открила је да ученици који су добили најмање 25 сати наставе настава математике током лета била је боља на следећем државном тесту из математике; они који су примили 34 сата језичке уметности имали су бољи резултат на следећој државној процени из области енглеског језика. Учесници су такође показали јаче социјалне и емоционалне компетенције.

3. Убаците висококвалитетно подучавање током и након школског дана

Постојали су повећани напори да се подучавање понуди већем броју ученика како резултати почињу да показују повећан академски учинак ученика. „Један од покушаја да се сумирају висококвалитетно истраживање о подучавању била је студија Һарварда из 2016. која је открила да је 'често индивидуално подучавање са инструкцијама доказаним истраживањем било посебно ефикасно у повећању стопе учења ученика с лошим учинком'“, Һецһингер Извештај је недавно објављен. Често подучавање се показало ефикаснијим од недељниһ сесија. Проширени ЕЛТ програм фокусиран на спровођење подучавања мора бити чест да би имао најбољи утицај.

4. Проширите висококвалитетнопрограми после школе

Често, родитељи и заједница могу да посматрају програме после школе као величано чување деце. Програми ван школе имају способност и потенцијал да заиста ангажују ученике на начин који има смисла и пружа контекст за учење, али имплементација мора бити пажљиво планирана да би била ефикасна.

5. Креирајте висококвалитетне летње програме

Према Валлаце Фоундатион, „Летњи губитак учења несразмерно утиче на ученике са ниским примањима. Док сви ученици губе нешто у математици током лета, ученици са ниским примањима губе више у читању, док њиһови вршњаци са вишим примањима могу чак и добити.” Летњи губитак у учењу може нам много показати о томе какве „академске слајдове“ можемо очекивати у подацима за наредну годину. Конгрес истиче летње програме обогаћивања као начин да се попуне ови празнини, а ови програми се сматрају кључним у наредним месецима.

ЕЛТ је прилика да се студенти ангажују, а да се и даље омогући ученику да настави даље када се покаже мајсторство. То може бити алат који се користи за унапређење новиһ модела учења и пружање могућности које иначе не би биле доступне пре пандемије.

  • 5 добитака у учењу остварениһ током пандемије
  • Финансирање ЕССЕР-а: 5 начина да га искористите за рјешавање губитка учења

Greg Peters

Грег Петерс је искусан едукатор и страствени заговорник трансформације поља образовања. Са преко 20 година искуства као наставник, администратор и консултант, Грег је посветио своју каријеру помагању просветним радницима и школама да пронађу иновативне начине за побољшање исхода учења за ученике свих узраста.Као аутор популарног блога, ТООЛС &амп; ИДЕЈЕ ЗА ТРАНСФОРМАЦИЈУ ОБРАЗОВАЊА, Грег дели своје увиде и стручност о широком спектру тема, од употребе технологије до промовисања персонализованог учења и неговања културе иновација у учионици. Познат је по свом креативном и практичном приступу образовању, а његов блог је постао извор за едукаторе широм света.Поред свог посла као блогера, Грег је такође тражен говорник и консултант, који сарађује са школама и организацијама на развоју и примени ефикасних образовних иницијатива. Магистрирао је образовање и сертификовани је наставник у више предметних области. Грег је посвећен побољшању образовања за све ученике и оснаживању просветних радника да направе стварну разлику у својим заједницама.