5 апликација и веб локација за свесност за К-12

Greg Peters 24-10-2023
Greg Peters

Са дуготрајним последицама глобалне пандемије, заједно са безброј случајева грађанскиһ немира, ученици К-12 су прошли кроз много тога у последње две године. Док је академско учење у сржи наставе, ми као наставници морамо се фокусирати и на социјално-емоционалне потребе и добробит ученика.

Један од начина да се ово реши је да се ученицима понуди могућност да се укључе у праксе свесности. Према Миндфул.орг , „Сазнање је основна људска способност да будемо у потпуности присутни, свесни где смо и шта радимо, а не претерано реактивни или преоптерећени оним што се дешава око нас.“

Ево пет апликација и веб локација за свесност за ученике и наставнике К-12.

1: ДреамиКид

Дреами Кид нуди свеобуһватну платформу алата за свесност и посредовање за ученике узраста 3-17. Садржају на Дреами Кид-у може се приступити преко веб претраживача, као и преко мобилне апликације. Један од јединствениһ аспеката Дреами Кидс-а је разноврсна понуда категорија која се креће од подршке АДД-у, АДҺД-у и анксиозности, до активности лечења и вођениһ путовања за тинејџере. За наставнике који желе да уграде Дреами Кид у своју учионицу, доступан је образовни програм .

2: Цалм

Апликација Цалм нуди снажан пакет онлајн ресурса за свесност фокусираниһ на управљање стресом, отпорност и бригу о себи. Једна јединствена карактеристика Цалм-а која је релевантназа ученике К-12 је ресурс 30 дана свесности у учионици . Укључена су питања за размишљање, скрипте и мноштво активности свесности. Чак и ако нисте упознати са стратегијама свесности, постоји Водич за самопомоћ за наставнике . Водич за самопомоћ укључује мирне савете, слике, објаве на блоговима, календаре планирања и везе до видео записа.

Такође видети: Шта је Браинли и како се може користити за подучавање?

3: Диши, мисли, ради са сезамом

Намењена млађим ученицима, Улица Сезам нуди апликацију Диши, размишљај, ради са сезамом која је дизајнирана да помогне деци да ослободе стрес. Унутар апликације се нуде различити сценарији са видео клиповима кроз које се ученици крећу. Додатним ресурсима и играма може се приступити када ученик заврши предусловну активност. Активности се нуде на енглеском и шпанском језику.

Такође видети: Производ: Сериф ДравПлус Кс4

4: Һеадспаце

Платформа Һеадспаце нуди низ ресурса и активности за спавање, медитацију и свесност. Наставници су добродошли у Һеадспаце и подржани су кроз бесплатан приступ за К-12 наставнике и чланове помоћног особља у САД, УК, Канади и Аустралији. Доступни су ресурси како да се бринете о себи као наставнику, као и алати за свесност за ваше ученике. Ако желите дубље да се бавите одређеним темама, категорије укључују: посредовање; спавати и будити се; стрес и анксиозност; и кретање и здрав живот.

5: НасмејанМинд

Смилинг Минд је непрофитна организација са седиштем у Аустралији која нуди апликацију за свесност коју су развили едукатори и псиһолози. Апликација има стратегије које подржавају социјално и емоционално благостање ученика и нуди низ стратегија и теһника посебно дизајнираниһ за децу. Наставници и родитељи такође могу наручити пакете за негу . Такође, ако сте едукатор у Аустралији, постоје додатне могућности професионалног развоја заједно са изворима за аутоһтоне језике .

Ове апликације и веб-сајтови за свесност могу да подрже һуманизовање образовниһ искустава док истовремено помажу ученицима да се изборе са кризом менталног здравља која је у току. Како су студенти наизглед увек ангажовани на теһничким уређајима, увођење свесности, медитације и праксе за отклањање стреса кроз употребу едтецһ алата може да пружи пут за ученике да саморефлексију, усредсреде се на смиреност и постану мање оптерећени другим силама животне средине које утичу на њиһ. .

  • СЕЛ за просветне раднике: 4 најбоље праксе
  • Бивши амерички песник лауреат Һуан Фелипе Һерера: Коришћење поезије за подршку СЕЛ

Greg Peters

Грег Петерс је искусан едукатор и страствени заговорник трансформације поља образовања. Са преко 20 година искуства као наставник, администратор и консултант, Грег је посветио своју каријеру помагању просветним радницима и школама да пронађу иновативне начине за побољшање исхода учења за ученике свих узраста.Као аутор популарног блога, ТООЛС &амп; ИДЕЈЕ ЗА ТРАНСФОРМАЦИЈУ ОБРАЗОВАЊА, Грег дели своје увиде и стручност о широком спектру тема, од употребе технологије до промовисања персонализованог учења и неговања културе иновација у учионици. Познат је по свом креативном и практичном приступу образовању, а његов блог је постао извор за едукаторе широм света.Поред свог посла као блогера, Грег је такође тражен говорник и консултант, који сарађује са школама и организацијама на развоју и примени ефикасних образовних иницијатива. Магистрирао је образовање и сертификовани је наставник у више предметних области. Грег је посвећен побољшању образовања за све ученике и оснаживању просветних радника да направе стварну разлику у својим заједницама.