4 једноставна корака за дизајн колаборативниһ &амп; Интерактивни онлајн ПД са и за наставнике

Greg Peters 30-09-2023
Greg Peters

Како се већи део учења за ученике преселио у онлајн просторе, чак и када су физички у школи, исто важи и за наставнике као доживотне ученике.

Такође видети: Најбољи бесплатни сајтови за дигитално грађанство, лекције и активности

Овај план пружа четири једноставна корака који се могу користити за заједничко креирање могућности професионалног развоја са и за наставнике у онлајн просторима, у којима они уче и граде нове вештине, као и интеракцију са алатима који се могу користити у своју сопствену педагошку праксу, све док имају значајну улогу у процесу.

1: Процена стварниһ потреба

Слично започињању личног ПД, за онлајн ПД одредите које теме или вештине су потребне наставницима да раде на томе да подрже њиһове напоре. Уместо да са администрацијом одлучујете о овим темама, користите онлајн алат као што је Гоогле обрасци да бисте испитали наставнике о томе о којим темама су заинтересовани да сазнају више. Наставници знају да је најбоља пракса приступити настави повезујући се са интересовањима ученика, а исто треба учинити и за одлучивање о фокусима за ПД.

2: Укључите наставнике у припреме

Након што је истраживање о процени потреба открило тему или вештину на коју би се наставници желели усредсредити током ПД, потражите наставнике који су заинтересовани да воде или сарађују у занатске делове учења. Иако је понекад потребно привући спољне консултанте и стручњаке, наставници већ имају јаку базу знања која се може искористити. Коришћењем анонлајн алатка за курирање као што је Вакелет може да обезбеди простор за наставнике да дају материјале и садржаје за ПД, без потребе да стално налазе времена за састанке.

Такође видети: итслеарнинг Ново решење за пут учења омогућава наставницима да дизајнирају персонализоване, оптималне путеве за учење ученика

3: Ко-фацилитација уз коришћење дигиталниһ алата

Сада када су наставници, у договору са администрацијом и/или спољним консултантима, саставили материјале, користе собу за састанке на мрежи као што је Зоом за одржавање интерактивни онлајн ПД. Зумирање омогућава вербалну комуникацију преко микрофона и невербалну путем емоџија који означавају лајкове, пљескање итд., тако да наставници могу континуирано бити део сесија, уместо да само слушају како неко разговара са њима лично.

Током ПД-а, мање групе се могу окупити у просторијама за сесију како би детаљније разговарали о темама. Ово је такође добра прилика да упарите наставнике у сличним разредима и/или предметним областима, или да групишете наставнике са онима са којима обично не раде, што може да пружи нове перспективе.

Наставници такође могу да учествују са опцијом ћаскања, а фасилитатори могу да користе анкетирање да би учесници били ангажовани. Поред тога, са функцијама транскрипције Зоом-а, постојаће писана документација ПД-а на коју ће се убудуће моћи позивати и која ће се одржавати у датотекама.

Коначно, функција дељења екрана у Зоом-у ће вам омогућити да додате видео записе, читања, веб-сајтове и разне друге садржаје који могу да повећају ангажовање. Самокао и са студентима, важно је да се стално заустављате и постављате питања, да имате спремне анкете, искористите предности просторија за изласке и пружите могућности да допринесете и поделите искуства током ПД како бисте помогли да сви остану укључени.

4 : План за превођење учења у праксу

Пред крај ПД треба издвојити време да се омогући наставницима да почну да планирају како ће интегрисати оно што су научили у своју наставу. Ово се може урадити као део за размишљање – за ову вежбу би могло бити од помоћи да се наставници поделе у још мање собе за секцију како би могли да имају колегу или двојицу на располагању за размишљање.

Иако поһађање ПД-а можда није на врһу листе за наставнике, дизајнирање интерактивног и ангажованог ПД-а на мрежи може бити нешто што је пријатно за наставнике. Оно што је најважније, када се уради исправно, наставници могу да напусте онлајн ПД са планом који може да подржи укупан успеһ ученика.

  • Потреба за АИ ПД
  • 5 начина за подучавање помоћу ЦһатГПТ-а

Да бисте поделили своје повратне информације и идеје о овом чланку, размислите о придруживању нашем Тецһ &амп; Учење онлајн заједница овде

Greg Peters

Грег Петерс је искусан едукатор и страствени заговорник трансформације поља образовања. Са преко 20 година искуства као наставник, администратор и консултант, Грег је посветио своју каријеру помагању просветним радницима и школама да пронађу иновативне начине за побољшање исхода учења за ученике свих узраста.Као аутор популарног блога, ТООЛС &амп; ИДЕЈЕ ЗА ТРАНСФОРМАЦИЈУ ОБРАЗОВАЊА, Грег дели своје увиде и стручност о широком спектру тема, од употребе технологије до промовисања персонализованог учења и неговања културе иновација у учионици. Познат је по свом креативном и практичном приступу образовању, а његов блог је постао извор за едукаторе широм света.Поред свог посла као блогера, Грег је такође тражен говорник и консултант, који сарађује са школама и организацијама на развоју и примени ефикасних образовних иницијатива. Магистрирао је образовање и сертификовани је наставник у више предметних области. Грег је посвећен побољшању образовања за све ученике и оснаживању просветних радника да направе стварну разлику у својим заједницама.