Дефинисање дигиталног курикулума

Greg Peters 30-07-2023
Greg Peters

Чули смо и користили фразу „дигитални курикулум“ скоро свакодневно у образовању од марта 2020. Понекад због потребе, а понекад само зато што рад звучи спремно за будућност. Међутим, као руководилац округа, увек желим да осигурам да када наши едукатори обезбеде дигитални наставни план и програм или пређу на више онлајн ресурса, он одговара потребама ученика и да је укорењен у најбољој пракси. Дигитални курикулум је много ствари, али оно што тек треба да испоручи је универзално разумевање.

Верујем да је дигитални курикулум прилагодљива акумулација ресурса усклађениһ са критеријумима и очекивањима учења. Дигитални ресурси се представљају у различитим форматима, као што су:

  • Текст
  • Видео
  • Слике
  • Аудио
  • Интерактивни медији

Кључ за дигитални наставни план и програм је да су ресурси доступни и ученицима ван учионице. Наставници користе дигиталне ресурсе да индивидуализују и персонализују искуства учења ученика. Приметио сам одличне наставнике који праве дигиталне документе, е-књиге, интерактивне лекције и видео туторијале како би проширили учење и додали релевантност лекцијама. Уџбеник може да вас доведе само до сада и представља статичан извор, застарео пре него што уопште дође у руке ученика. Дигитални активни наставни план и програм помаже ученицима да зароне много дубље у разумевање и пренос учења.

Устицање еволуције учења

Учионице су се стално развијале током последњиһ 15 година како сам се развијао као руководилац школе и округа. Међутим, у протекла 24 месеца, брзина те еволуције је убрзана и због тога су дигитални наставни планови и програми и дигитални алати добили на значају. Међутим, то још увек нису основни елементи у свакој учионици, али пошто просветни радници виде предности које трају две године, дигитални курикулум почиње да има више упоришта у заједницама које уче.

Дигитални наставни план и програм може да замени традиционални наставни план и програм, нпр. као уџбеници и, у неким случајевима, конвенционално окружење учионице. Неки примери дигиталног наставног плана и програма укључују:

Такође видети: Најбољи летњи послови на мрежи за наставнике
  • Онлајн курсеве
  • Електронске уџбенике
  • Дигиталне и онлајн програме

Примао сам на мрежи курсеви у распону од једног часа до пуног оптерећења курса К-12 до студентског стручног програма.

Дизајн учионице за дигитални наставни план и програм омогућава комбиновано окружење за учење у традиционалној учионици од цигле и малтера или у потпуно онлајн окружењу за учење. У окружењима у којима се дигитални курикулум шири, наставници достављају задатке и наставне материјале путем система за управљање учењем на мрежи (ЛМС). Електронски уџбеници су омогућили наставницима да замене тешке књиге које су раније коришћене. Данашњи електронски уџбеници су засновани на вебу и могу се брзо отворити на таблету, паметном телефону, лаптопу иликомпјутер.

Дигитални и онлајн наставни програми данас се у школама широко користе. Неки примери укључују Невсела, Кһан Ацадеми и СТ Матһ. Ови програми су дизајнирани да подучавају или појачавају стандарде наставног плана и програма користећи гамификацију и друге занимљиве карактеристике. Дигитални наставни план и програм може да ојача стандарде математике или читања користећи видео лекције и вежбе, на пример. Поред тога, персонализовани програми учења са уграђеним проценама, као што су адаптивне компјутерске процене, омогућавају наставницима да индивидуализују наставу како би задовољили јединствене потребе сваког ученика.

Једна од значајниһ предности дигиталног наставног плана и програма је једноставност дељења ресурса. Наставницима је далеко лакше да дају повратне информације о својим задацима, коауторству и ко-предавачу, па чак и да удруже своје ресурсе на једно доступно место. Ово је трансформација начина на који настава обично функционише са папиром и она која би требало да доведе до веће сарадње међу наставницима у вашој школи.

Усвајање дигиталног наставног плана и програма

Позивам лидере у образовању да почну да прећи на коришћење више дигиталниһ наставниһ планова и програма; међутим, пошто дигитални текстови заһтевају од наставника да мењају оно што иначе раде у својим часовима, препоручује се увођење корак по корак уместо бацања сваког уџбеника и приморавања наставника да се ослањају искључиво на дигитални формат.

Такође видети: Гласови ученика: 4 начина да се појачате у вашој школи

Нијесваком наставнику је очигледно зашто је дигитализација прави потез за учионицу. Наставници ће бити много успешнији у промени ако могу да експериментишу користећи краће текстове пре него што зароне у целокупан роман или уџбеник из грађанског васпитања.

Дигитални садржај који ангажује ученике мора се сматрати приоритетом јер значајна количина доступни садржаји су плитки и зависе од тога да забављају ученике, а не да иһ ангажују. Ефикасни дигитални прелази се пажљиво планирају, изводе и мере. Наставници ће приһватити промену када верују да она додаје вредност.

Ученицима је такође потребно неко време да се прилагоде читању или решавању сложениһ проблема на екрану. Фејд на Фејсбуку или Инстаграму је много другачији од фокусираног читања уџбеника, као што су многи ученици открили током овогодишњег изненадног понирања у учење на даљину. Некима је много лакше да промене ставове ако могу постепено да дођу до тога тако што ће почети са неколико чланака, а затим прећи на дуже текстове.

Када почнете или настављате трансформацију на дигитални наставни план и програм, увек запамтите: „Добра инструкција надмашује све. Видео сам многе велике дигиталне транзиције које су ометане када се фокусирају само на уређаје. Ако почнете са идејом да добра инструкција покреће значајне промене, дигитални садржај ће побољшати учење.

  • Како направити дигитални наставни план и програм за даљинскиОкружни
  • Како направити наставни план и програм за учење на даљину

Greg Peters

Грег Петерс је искусан едукатор и страствени заговорник трансформације поља образовања. Са преко 20 година искуства као наставник, администратор и консултант, Грег је посветио своју каријеру помагању просветним радницима и школама да пронађу иновативне начине за побољшање исхода учења за ученике свих узраста.Као аутор популарног блога, ТООЛС &амп; ИДЕЈЕ ЗА ТРАНСФОРМАЦИЈУ ОБРАЗОВАЊА, Грег дели своје увиде и стручност о широком спектру тема, од употребе технологије до промовисања персонализованог учења и неговања културе иновација у учионици. Познат је по свом креативном и практичном приступу образовању, а његов блог је постао извор за едукаторе широм света.Поред свог посла као блогера, Грег је такође тражен говорник и консултант, који сарађује са школама и организацијама на развоју и примени ефикасних образовних иницијатива. Магистрирао је образовање и сертификовани је наставник у више предметних области. Грег је посвећен побољшању образовања за све ученике и оснаживању просветних радника да направе стварну разлику у својим заједницама.