Recenzia produktu: StudySync

Greg Peters 13-08-2023

StudySync od BookheadEd Learning, LLC (//www.studysync.com/)

Carol S. Holzberg

Aby sa študenti úspešne uchádzali o zamestnanie v globálnej ekonomike, musia si osvojiť kritické myslenie, komunikáciu a schopnosť spolupracovať. Napriek tomu štátom predpísané štandardizované testy, ktoré sa učia v škole, zvyčajne kladú dôraz skôr na faktografickú pamäť než na hĺbku porozumenia. Webový systém StudySync od spoločnosti BookheadEd Learning sa snaží túto medzeru preklenúť.

Elektronická učebňa StudySync je vytvorená podľa vzoru akademického diskurzu na vysokoškolskej úrovni. Jej online učebný program založený na štandardoch sa zameriava na klasické a moderné literárne texty multimodálnym spôsobom s využitím rôznych digitálnych médií vrátane videa vo vysielacej kvalite, animácií, zvukových čítaní a obrázkov. Aktivity zamerané na písanie a myslenie, ktoré sú rámcované nástrojmi sociálnych sietí a spoločnými diskusiami sKaždá lekcia obsahuje cvičenia pred písaním, podnety na písanie a možnosti pre študentov zverejniť svoje práce a prezrieť si práce ostatných. Študenti majú prístup k obsahu a úlohám z akéhokoľvek počítača s pripojením na internet.

Maloobchodná cena : 175 USD na učiteľa za 12-mesačný prístup (pre maximálne tri triedy po 30 žiakoch); 25 USD za každú ďalšiu triedu s 30 žiakmi. 4 triedy/120 žiakov, 200 USD; a 5 tried/150 žiakov, 225 USD. Ceny pre celú budovu: 2500 USD, ročné predplatné pre menej ako 1000 žiakov, 3000 USD pre 1000-2000 žiakov; 3500 USD pre viac ako 2000 žiakov. Pre viac budov sú k dispozícii množstevné zľavy.v rámci okresu.

Kvalita a efektívnosť

Pozri tiež: Čo je Wakelet a ako funguje?

Hodiny StudySync založené na výskume a testované učiteľmi sú v súlade so štandardmi Common Core a sú v súlade so stanoviskom NCTE (National Council of Teachers of English) k literatúre 21. storočia.Klasický a súčasný obsah, ktorý ponúka, zahŕňa diela Shakespeara, Georgea Orwella, Marka Twaina, Bernarda Shawa, Julesa Verna, Emily Dickinsonovej, Roberta Frosta, Elieho Wiesela, Jeana Paula Sartra aPribližne 325 titulov v knižnici StudySync poskytuje učiteľom stredných a vysokých škôl množstvo románov, poviedok, básní, divadelných hier a literárnych diel, ktoré môžu študenti študovať. Mnohé z týchto textov sa objavujú v prílohe B štandardov Common Core. Flexibilné funkcie programu umožňujú učiteľom poskytovať úlohy ako celé hodiny alebo ako zdroje, ktoré dopĺňajú existujúce učebné osnovy.možnosti riadenia im umožňujú vykonávať priebežné hodnotenia a poskytovať včasnú spätnú väzbu na usmernenie práce študentov.

Lekcie môžu pomôcť budovať základné vedomosti, rozvíjať myslenie, predstaviť rôzne uhly pohľadu a rozvíjať porozumenie. Mnohé z nich sa začínajú zábavnou upútavkou podobnou filmu, ktorá motivuje k záujmu. Po tomto pútavom úvode nasleduje dramatizované zvukové čítanie básne alebo výberu z textu, aby sa udržalo zapojenie. Nasledujú dve výzvy na písanie a opis súvislostí, abyNapokon, podnety na písanie pomáhajú študentom premýšľať o diele určitým spôsobom a povzbudzujú mladých ľudí, aby si zapisovali myšlienky vo forme poznámok alebo zoznamov s odrážkami, aby si ich mohli skontrolovať pri prvom návrhu eseje s rozsahom 250 strán. Počas práce sa študenti môžu vždy vrátiť k predchádzajúcej časti a zopakovať si ktorúkoľvek časť lekcie akočasto podľa potreby.

Jednoduchosť používania

StudySync je systém na správu obsahu pre učiteľov a zároveň elektronická učebňa pre študentov. Obe miesta majú užívateľsky prívetivé grafické rozhranie. Keď sa študenti prihlásia pomocou prideleného používateľského mena a hesla, ocitnú sa na úvodnej obrazovke, kde majú flexibilné možnosti na kontrolu svojich správ, preskúmanie úloh, skontrolovanie už vykonanej práce a prečítanie komentárov kolegov k ich esejam.Okrem toho môžu vyjadrovať svoje názory v 140-znakových reakciách na aktuálne udalosti alebo si prezerať zaujímavé lekcie v knižnici StudySync, kde je obsah usporiadaný podľa predmetov alebo koncepcií, ako napríklad Objavovanie a skúmanie, Spoločnosť a jednotlivec, Ženské štúdie, Vojna a mier, Láska a smrť atď.

Študenti sa môžu presunúť z úvodnej stránky do inej oblasti buď kliknutím na obrázok, alebo pomocou navigačnej lišty umiestnenej v hornej časti stránky. Napríklad študenti, ktorí kliknú na záložku Úlohy, si môžu prezrieť všetky úlohy, ktoré ešte musia dokončiť, pričom si ich môžu prezerať kliknutím na obrázok úlohy v online kolotoči alebo pomocou navigačnej lišty umiestnenej pod obrázkami (pozri vpravo).

Pri práci na úlohe sa webové lekcie dajú ľahko sledovať. Časti lekcií sú očíslované, ale študenti sa môžu kedykoľvek vrátiť k akejkoľvek časti a skontrolovať si ju (pozri nižšie).

Po prihlásení môžu učitelia pridávať študentov alebo skupiny študentov do svojich tried, spravovať nastavenia tried pre jednotlivcov alebo skupiny, vytvárať zadania a prezerať zadania doručené študentom. Okrem toho môžu vidieť všetky zadania zadané jednotlivým študentom, dátumy začiatku a konca každého zadania, či boli zadania dokončené a priemerné skóre študenta.

Úlohy, ktoré učitelia vytvoria, môžu obsahovať epizódu Sync-TV k literárnemu dielu, ak je epizóda k dispozícii. Môžu tiež obsahovať podnety na písanie a hodnotenie, ktoré usmerňujú reakcie študentov, otázky, ktoré majú študenti riešiť, a StudySync Blasty s podnetnými otázkami historického, politického alebo kultúrneho významu. StudySync pomáha pri navrhovaní hodín a poskytuje učiteľomaktuálne podnety na zadanie, ktoré majú obsahovať. Nástroje na hodnotenie umožňujú učiteľom monitorovať reakcie žiakov a sledovať ich výkon.

Nepovinná týždenná aktivita mikroblogu Blast je navrhnutá tak, aby poskytovala nácvik písania a zároveň rozvíjala zručnosti v oblasti sociálnej komunikácie. Toto cvičenie pozostáva z aktuálnych otázok vytvorených členmi verejnej komunity StudySync Blast. Študenti, ktorí sa zúčastnia, musia poslať odpovede v štýle Twitteru v rozsahu maximálne 140 znakov. Po odpovedi sa môžu zapojiť do verejnej ankety na danú tému,posudzovanie a hodnotenie výbuchov, ktoré odoslali iní.

Kreatívne využívanie technológií

Silnou stránkou systému StudySync je sprístupnenie obsahu založeného na štandardoch viacerými spôsobmi, čo dáva študentom možnosť výberu spôsobu, akým sa budú zaoberať materiálom. Okrem samostatného čítania elektronického textu často existujú aj možnosti hlasného počúvania textu. Študenti, ktorí majú problémy s čítaním, alebo sluchovo a zrakovo postihnutí študenti, ktorí využívajú multimediálnu zvukovú a grafickú podporu, budúoceňujú zložku Sync-TV, ktorá dopĺňa text obrázkami, animáciami a videoobsahmi. Dramatické čítanie profesionálnych hercov (ak je k dispozícii) tiež podporuje a posilňuje podanie obsahu.

Ďalším dôležitým aspektom produktu je, že jeho prezentácie vysokoškolských študentov diskutujúcich o konkrétnom výbere sú modelom vhodného akademického správania, kritického myslenia a skupinovej spolupráce. Pri výmene názorov títo študenti poskytujú náhľad na to, čo autor alebo básnik napísal. Zameriavajú sa na konkrétne slová, zvuky, úryvky a obrazy, sú schopní dospieť k všeobecnémuOčakáva sa, že každý v skupine prispeje do diskusie a bude postupne nahlas hovoriť, keď bude pracovať na otázkach zadania.

Aktivity Sync-Review poskytujú študentom príležitosť spolupracovať a vzájomne kritizovať svoje práce. Učitelia môžu prispôsobiť možnosti členstva v uzavretej sieti vzájomného hodnotenia a obmedziť účasť na celú triedu alebo malé učebné skupiny.

V Sync-Binderi je uložené portfólio prác študenta, ktoré pozostáva zo všetkých predbežných zadaní, písomných prác a recenzií. Študenti môžu kedykoľvek pristupovať k svojmu portfóliu a zistiť, čo a kedy odovzdali, komentáre učiteľa a čo ešte musia dokončiť.

Vhodnosť na použitie v školskom prostredí

StudySync integruje rôzne nástroje a funkcie, ktoré rozvíjajú zručnosti písania a modelujú kritické myslenie, spoluprácu a vzájomné hodnotenie (komunikáciu). Skutočnosť, že je založený na štandardoch, bohatý na zdroje a zameraný na mnohé z tých istých textov, ktoré odporúča iniciatíva Common Core, znamená, že učitelia majú veľa zdrojov, z ktorých môžu čerpať pri tvorbe vyučovacích hodín. Webový charakter obsahuposkytuje príležitosti na rozšírenie učenia mimo triedy. Týždenné správy môžu byť odosielané priamo na mobilný telefón študenta.

Celkové hodnotenie

Na aplikácii StudySync sa čiastočne ešte stále pracuje. Z viac ako 300 knižničných titulov má prezentácie Sync-TV len 12. Okrem toho, ak kliknete na odkaz Tipy v spodnej časti ktorejkoľvek obrazovky aplikácie StudySync, zobrazí sa správa, že tipy, ktoré vám pomôžu pri navigácii a používaní aplikácie StudySync, "sa objavia čoskoro!"

Na druhej strane, Sync-TV obsahuje užitočné zhrnutia dôležitých klasických a súčasných literárnych diel. Mnohé z nich sú prezentované štýlom, ktorý určite motivuje k ďalšiemu skúmaniu. Okrem toho systém StudySync poskytuje viacero ciest k dôležitému obsahu prostredníctvom kombinácie typov úloh (od predprípravy na písanie cez písanie a týždenné ankety Blast), ku ktorým sa pristupuje prostredníctvom textu, dramatizovaného čítania,filmy a iný multimediálny obsah.

Pozri tiež: Čo je program Written Out Loud? Jeho zakladateľ vysvetľuje, o čo ide

Pedagógovia môžu byť sklamaní, ak si myslia, že StudySync má všetko, čo študenti potrebujú na rozvoj lepšieho kritického myslenia, spolupráce a komunikačných zručností. Tak ako klavír nevytvára krásnu hudbu, ani webové lekcie nevytvárajú zručnosti 21. storočia. Sync-TV filmy, obsah, riadené otázky a týždenné Blasty ponúkajú príležitosti na kritické myslenie s mentormi v univerzitnom veku.ktorí sa zúčastňujú na videodiskusii modelujúcej kritické myslenie a spoluprácu. V konečnom dôsledku je však na učiteľoch, aby poskytli príležitosti, pri ktorých budú žiaci spolupracovať v malých skupinách a zapájať sa do podobných diskusií a aktivít. Aby sa zo žiakov stali kritickí myslitelia, musia učitelia prezentovať učebné osnovy založené na štandardoch, ktoré integrujú presvedčivé myšlienky a úlohy nielendigitálne médiá.

Top tri dôvody, prečo sú celkové vlastnosti, funkčnosť a vzdelávacia hodnota tohto produktu pre školy výhodné.

• Filmy Sync-TV sú veľmi zábavné, pripomínajú upútavky. Ich zvukové čítanie pomáha žiakom zapojiť sa do literárneho obsahu.
  • Flexibilné funkcie a aktivity poskytujú učiteľom zbierku zdrojov, ktoré môžu použiť pri výučbe, čím zjednodušujú tvorbu vyučovacích hodín. Učitelia môžu tento obsah zakomponovať do existujúcich hodín a predĺžiť tak čas, ktorý žiaci venujú čítaniu a písaniu.
  • Aplikácia StudySync môže študentom pomôcť udržať si poriadok a spravovať úlohy, pretože na prvý pohľad vedia, ktoré úlohy už splnili a ktoré ešte musia urobiť. Zabudované nástroje na hodnotenie umožňujú učiteľom poskytovať včasnú formatívnu spätnú väzbu.

Carol S. Holzberg, PhD, [email protected], (Shutesbury, Massachusetts) je odborníčka na vzdelávacie technológie a antropologička, ktorá píše pre viaceré publikácie. Pracuje ako okresná koordinátorka pre technológie v Greenfield Public Schools a Greenfield Center School (Greenfield, Massachusetts) a vyučuje v licenčnom programe v Hampshire Educational Collaborative (Northampton,MA) a online v rámci School of Education na Capella University. Pripomienky alebo otázky posielajte e-mailom na adresu [email protected].

Greg Peters je skúsený pedagóg a vášnivý zástanca transformácie oblasti vzdelávania. S viac ako 20-ročnými skúsenosťami učiteľa, administrátora a konzultanta Greg zasvätil svoju kariéru pomoci pedagógom a školám nájsť inovatívne spôsoby, ako zlepšiť študijné výsledky pre študentov všetkých vekových kategórií.Ako autor populárneho blogu TOOLS & NÁPADY NA TRANSFORMU VZDELÁVANIA, Greg zdieľa svoje postrehy a odborné znalosti v širokom spektre tém, od využitia technológie po podporu personalizovaného vzdelávania a podporu kultúry inovácií v triede. Je známy svojim kreatívnym a praktickým prístupom k vzdelávaniu a jeho blog sa stal obľúbeným zdrojom pre pedagógov z celého sveta.Popri svojej práci blogera je Greg aj vyhľadávaným rečníkom a konzultantom, ktorý spolupracuje so školami a organizáciami na vývoji a implementácii efektívnych vzdelávacích iniciatív. Je držiteľom magisterského titulu v odbore pedagogika a je certifikovaným učiteľom vo viacerých oblastiach. Greg sa zaviazal zlepšiť vzdelávanie pre všetkých študentov a posilniť postavenie pedagógov, aby skutočne zmenili svoje komunity.