Sadržaj
Preokrenuta učionica koristi obrazovnu strategiju zvanu preokrenuto učenje koja daje prioritet interakciji nastavnika i učenika i praktičnoj praksi tokom nastave. Pristup preokrenute učionice koriste nastavnici u K-12 i višim razredima, a izazvao je sve veće interesovanje od pandemije jer su mnogi nastavnici postali tehnički pametniji i spremniji da eksperimentišu sa netradicionalnim oblicima nastave i učenja.
Šta je preokrenuta učionica?
Preokrenuta učionica "preokreće" tradicionalnu učionicu tako što učenicima gledaju video predavanja ili čitaju prije časa. Zatim se učenici upuštaju u ono što bi se tradicionalno moglo smatrati domaćim zadatkom tokom časa kada im nastavnik može aktivno pomoći.
Na primjer, u preokrenutom času pisanja u učionici, instruktor može podijeliti video predavanje o tome kako uvesti tezu u uvodni pasus. Tokom časa učenici će vježbati pisanje uvodnih pasusa. Ova strategija omogućava preokrenutim nastavnicima u učionici da svakom učeniku daju više individualiziranog vremena dok uče da dublje primjenjuju datu lekciju. Takođe daje učenicima vremena za uvježbavanje vještina povezanih sa lekcijom.
Dodatni bonus pristupa preokrenute učionice je to što posjedovanje niza video predavanja ili drugih resursa za čas može biti korisno za učenike da ih po potrebi ponovo posjete.
Koji predmeti i nivoi koriste A FlippedUčionica?
Obrnuti pristup učionici može se primijeniti u svim predmetima, od muzike do nauke i svega između. Strategija se koristi sa studentima K-12, studentima i onima koji stiču napredne diplome.
Godine 2015. Medicinska škola Harvard pokrenula je novi nastavni plan i program koji je koristio pedagogiju preokrenute učionice. Promena je inspirisana internim istraživanjem koje je upoređivalo kolaborativno učenje zasnovano na slučajevima sa tradicionalnim nastavnim planom i programom učenja zasnovanog na problemima. Dvije grupe su imale sličan učinak u cjelini, ali učenici koji su se bavili učenjem zasnovanim na slučajevima koji su ranije imali akademske probleme, bolje su prošli od svojih kolega koji su se bavili problemom.
Šta istraživanja govore o preokrenutom učenju?
Za studiju objavljenu u Review of Educational Research 2021. godine, istraživači su ispitali 317 visokokvalitetnih studija sa kombinovanom veličinom uzorka od 51.437 studenata u kojima su upoređene okrenute učionice na tradicionalne časove predavanja koje drže isti instruktori. Ovi istraživači su pronašli prednosti za preokrenute učionice u odnosu na one koje su koristile tradicionalna predavanja u smislu akademskih, međuljudskih ishoda i zadovoljstva studenata. Najveći napredak je bio u profesionalnim akademskim vještinama učenika (sposobnost stvarnog govorenja jezika na času jezika, kodiranja na času kodiranja, itd.). Učenici su u hibridu preokrenuli učionice u kojima su nekilekcije su bile preokrenute, a druge su podučavane na tradicionalniji način koji su imali tendenciju da nadmaše i tradicionalne učionice i potpuno preokrenute učionice.
Kako mogu saznati više o Flipped učenju?
Globalna inicijativa za preokrenuto učenje
Vidi_takođe: Kako najbolje iskoristiti mrežu za profesionalno učenje (PLN)Koosnivač je Jon Bergmann, profesor prirodnih nauka u srednjoj školi i pionir preokrenutih učionica koji je napisao više od 13 knjiga na tu temu , ova stranica nudi širok spektar resursa za one koji žele saznati više o preokrenutim učionicama. Sajt takođe nudi onlajn kurseve sertifikata za preokrenuto učenje za nastavnike koji rade u K-12 i višem obrazovanju.
Mreža za preokrenuto učenje
Vidi_takođe: Savjeti za prezentacije sa filmovimaOva mreža okrenutih edukatora nudi besplatne resurse o preokrenutim učionicama, uključujući video zapise i podcaste. Takođe pruža nastavnicima priliku da se povežu i dijele strategije preokrenute učionice na namjenskom Slack kanalu i Facebook grupi.
Tech & Preokrenuti resursi za učenje
Tech & Učenje je opširno pokrilo preokrenute učionice. Evo nekoliko priča na tu temu:
- Najbolji tehnički alati za preokrenutu učionicu
- Kako pokrenuti preokrenutu učionicu
- Novo istraživanje: Preokrenute učionice poboljšavaju akademsko obrazovanje i zadovoljstvo studenata
- Prebacivanje virtualnih učionica za veći utjecaj