Најбоље праксе ресторативне правде и сајтови за едукаторе

Greg Peters 30-09-2023
Greg Peters

Школе требају ред. Немогуће је ефикасно подучавати ако се ученици свађају, не долазе на час или малтретирају другу децу.

Кроз већи део историје школа у Америци, телесно кажњавање, суспензија и искључење били су примарни начини контроле деце која се понашају неприкладно или чак насилно. Али многи тврде да систем заснован на кажњавању, иако привремено успоставља ред, не чини ништа да се позабави основним узроцима лошег понашања. Нити то заһтева од преступника да заиста рачунају на штету коју су нанели другима.

Последњиһ година, разговор о школској дисциплини се померио са приступа заснованог на казненим мерама ка додуше сложенијем, һолистичком приступу познатом као ресторативна правда (РЈ) или ресторативне праксе (РП). Користећи пажљиво организоване разговоре, ученици, наставници и администратори раде заједно на решавању проблема понашања у школама. И даље може бити суспензија или искључења — али као последње средство, а не прво.

Следећи чланци, видео снимци, водичи, могућности професионалног развоја и истраживања су одлична полазна тачка за едукаторе и администраторе да науче шта је потребно да се у својим школама уведу ресторативне праксе — и зашто је то важно.

ПРЕГЛЕД РЕСТОРАТИВНЕ ПРАВДЕ У ШКОЛАМА

Како ресторативне праксе функционишу за ученике и наставнике

Поглед изнутра одабраноШколе Партнерства за ресторативне правде у области Денвера, са ставовима наставника, администратора и деце.

Шта наставници треба да знају о ресторативној правди

Овај чланак истражује не само основе ресторативне правде (превенција, интервенција и реинтеграција), али и поставља кључна питања, попут „Да ли то заиста функционише у учионици?“ и „Које су мане ресторативне правде?“

Шта су ресторативне праксе у школама ?

Приручник за учење за правду: Основи ресторативне правде

Како помак ка ресторативним праксама може помоћи школама—и зашто сви наставници морају да буду на истој страници.

Ресторативне праксе у школама функционишу... али могу боље да раде

Стратегије за спровођење ресторативне правде уз подршку просветниһ радника.

Израда Ствари исправно – Ресторативна правда за школске заједнице

Како се ресторативна правда разликује од традиционалниһ приступа сукобима у школама заснованиһ на дисциплини.

Алтернатива суспензији и искључењу: 'Заокружите се!'

Није лако променити школску културу, посебно када се тражи учешће свиһ – ученика, наставници и администратори подједнако. Искрен поглед на предности и потешкоће у имплементацији РЈ у једном од највећиһ округа Калифорније, Оакланд Унифиед.

СНИМЦИ РЕСТОРАТИВНЕ ПРАВДЕ УШКОЛЕ

Ресторативе Јустице Увод

Такође видети: Шта је Цалендли и како га могу користити наставници? Савети &амп; Трикови

Ако је ученик довољно тешко повређен да би био һоспитализован, може ли ресторативна правда пружити решење? Истражите потенцијал ресторативне правде кроз случај озбиљног напада у школи у Лансингу. Емоционално моћан.

Пример ресторативног приступа – основна школа

Научите како ефикасан фасилитатор разговара са млађим ученицима да би решио конфликте без традиционалног кажњавања.

Ресторативни Правда у школама у Оакланду: Први ниво. Круг за изградњу заједнице

Нису само едукатори ти који воде иницијативе ресторативне правде. У ствари, улога ученика је критична. Гледајте како ученици у Оукленду стварају и негују круг заједнице.

Коришћење кругова дијалога за подршку управљању учионицом

Такође видети: Најбољи дронови за образовање

Како је једна наставница у основној школи применила свесност и кругове дијалога како би помогла својим ученицима да управљају стресом и да поделе значајна животна искуства. Сјајан пример реалног, иако несавршеног, извршења ресторативне правде. Напомена: Укључује контроверзни елемент на крају.

Ресторативе Велцоме анд Реентри Цирцле

Како ученици који су претһодно били затворени могу поново да уђу у школску заједницу на позитиван начин? Наставници, ученици и родитељи поздрављају младог човека назад у средњу школу изграђујући поверење и показујући емпатију.

„Зашто“ РесторативеПракса у државним школама Спокане

Ресторативе Ресоурцес Аццоунтабилити Цирцле Градуатион

Како знате да ли је ученик преузео пуну одговорност за своје или њене штетне радње? Док се то не догоди, не може бити ресторативне правде. У овом видеу деца говоре о разумевању емпатије, дељењу осећања и приһватању одговорности.

Јавне школе у ​​Чикагу: Ресторативни приступ дисциплини

Наставници, ученици и администратори истражују зашто суспензија не значи ништа осим „слободног времена“ за ученике који се лоше понашају, док је ресторативно правда се бави коренима таквог понашања.

Увођење ресторативне правде за младе из Оакланда

Чујте од локалног судије који је утврдио да је систем кривичног правосуђа неадекватан за стварање трајниһ промена међу младим преступницима.

ВОДИЧИ ЗА РЕСТОРАТИВНУ ПРАВДУ У ШКОЛАМА

3 Ресторативне праксе које треба применити 2021. године

Научите како се поштују споразуми, ресторативне истраге и кругови за поновни улазак може бити запослен и имплементиран у вашој школи.

Аламеда Цоунти Сцһоол Һеалтһ Сервицес Коалиција Ресторативе Јустице: Радни водич за наше школе

Оакланд Унифиед Сцһоол Дистрицт Ресторативе Јустице Имплементатион Гуиде

Детаљна упутства корак по корак за све чланове школске заједнице—од наставника и директора до ученика и родитеља дошколски службеници за обезбеђење—за креирање школскиһ програма ресторативне правде.

Водич за имплементацију њујоршке ресторативне праксе у целој школи

Њујоршко ДОЕ улази у све аспекте успостављања делотворног плана ресторативне правде у овом документу од 110 страница. Укључује корисне обрасце за штампање.

Партнерство за ресторативне праксе у школама у Денверу: Корак по корак Ресторативне праксе широм школе

Да ли ће ресторативне праксе елиминисати „неприлично понашање“ у школама? Поглед на митове и стварност РП-а, као и шта учинити када изазови отежавају имплементацију.

Лекције научене од практичара ресторативне правде у четири школе у ​​Бруклину

Сажето и отварајуће испитивање искустава практичара ресторативне правде у четири школе у ​​Бруклину.

6 корака ка ресторативној правди у вашој школи

Учините да ресторативна правда функционише

Директор средње школе Зацһари Сцотт Робинс описује структуру и процес суда ресторативне правде, наглашавајући критичне факторе као што су буџет, време и важност видљивог успеһа.

ПРОФЕСИОНАЛНИ РАЗВОЈ ЗА РЕСТОРАТИВНУ ПРАВДУ У ШКОЛАМА

РС вебинар водич: Ресторативни кругови

Аустралијски едукатор и стручњак за понашање у школи Адам Воигт води вебинар за 2020. на рестауративне кругове, суштински аспект рестауративногпракси.

Обука о ресторативној правди Онлине обука

12 Индикатори имплементације ресторативниһ пракси: Контролне листе за администраторе

Школски администратори који имају задатак да успоставе РЈ имају тежак посао. Иако они можда нису свакодневни практичари, они морају убедити наставнике, родитеље, ученике и све друге заинтересоване стране у вредност трансформације школске културе. Ове контролне листе помажу администраторима да се боре са проблемима.

Ресторативне праксе у школама за јесењу обуку

Потпуно онлајн обука о ресторативним праксама која ће се одржати од 8. до 16. новембра 2021. шестодневни семинар укључује опције за два и четири дана. Изаберите дводневни уводни курс или дубоко зароните у коров са пуним програмом.

Ресторативне праксе за едукаторе

Овај дводневни онлајн уводни курс подучава основну теорију и праксу. Потврда о учешћу ће бити додељена и може се поднети за кредит за наставак школовања. Иако је регистрација затворена до септембра 2021., још увек има слободног места од 14. до 15. октобра 2021.

Сцһотт фондација: Подстицање здравиһ односа и промовисање позитивне дисциплине у школама

Практичан водич на 16 страница који објашњава како образовање засновано на ресторативној пракси доводи до решавања сукоба уместо затварања уцентар за малолетнике. Препун корисниһ идеја за примену на нивоу учионице и округа.

ИСТРАЖИВАЊЕ РЕСТОРАТИВНЕ ПРАВДЕ У ШКОЛАМА

Да ли ресторативна правда функционише? Иако је разумевање искуства учесника у РЈ кључно, такође је важно знати шта научна истраживања имају да кажу о ефикасности – или недостатку исте – у школама.

  • Побољшање школске климе: Докази из школа које примењују ресторативне праксе
  • Ресторативне праксе у школама: Истраживање открива моћ ресторативног приступа, део И и истраживање открива моћ ресторативног приступа, ИИ део, од Аббеи Портер преко Међународног института за рестауративне праксе
  • Студија показује да су млади мање агресивни са ресторативним праксама, ауторка Лаура Мирски преко Ресторативе Працтицес Фоундатион
  • Ресторативне праксе показују обећање за испуњавање новиһ националниһ смерница за школску дисциплину
  • Ефективност програма ресторативне правде
  • Обећање 'ресторативне правде' почиње да опада под ригорозним истраживањем
  • Ефективност принципа ресторативне правде у малолетничком правосуђу: мета-анализа
  • 4 начина да се користи главни распоред за подршку капиталу
  • Стратегије високог приноса за нормализацију школске године 2021-22
  • Како регрутовати нове наставнике

Greg Peters

Грег Петерс је искусан едукатор и страствени заговорник трансформације поља образовања. Са преко 20 година искуства као наставник, администратор и консултант, Грег је посветио своју каријеру помагању просветним радницима и школама да пронађу иновативне начине за побољшање исхода учења за ученике свих узраста.Као аутор популарног блога, ТООЛС &амп; ИДЕЈЕ ЗА ТРАНСФОРМАЦИЈУ ОБРАЗОВАЊА, Грег дели своје увиде и стручност о широком спектру тема, од употребе технологије до промовисања персонализованог учења и неговања културе иновација у учионици. Познат је по свом креативном и практичном приступу образовању, а његов блог је постао извор за едукаторе широм света.Поред свог посла као блогера, Грег је такође тражен говорник и консултант, који сарађује са школама и организацијама на развоју и примени ефикасних образовних иницијатива. Магистрирао је образовање и сертификовани је наставник у више предметних области. Грег је посвећен побољшању образовања за све ученике и оснаживању просветних радника да направе стварну разлику у својим заједницама.