Tech&Învățare Recenzii Waggle

Greg Peters 14-06-2023

wagglepractice.com Preț cu amănuntul: Waggle: 9,99 $/student/disciplină (matematică sau ELA) sau 17,99 $ pentru ambele discipline Waggle Premium: 17,99 $/student/disciplină (include întreaga bibliotecă de conținut) sau 32,99 $ pentru ambele discipline

Calitate și eficacitate: Waggle este un program bazat pe web care permite elevilor din clasele 2-8 să exerseze eficient abilitățile de matematică și/sau ELA. Practica elevilor este individualizată, cu feedback personalizat și este bine organizată. Programul se concentrează pe trei parametri cheie: competență, curaj și niveluri de ritm. Profesorii au acces la toate nivelurile, cu un avertisment cu privire la elevii sau abilitățile de urmărit. Rapoartele, care sunt simplu de utilizat,includ grafice care îi ajută pe profesori să monitorizeze clasele, grupurile sau elevii individuali. Profesorii pot crea grupuri și repartiza elevii în aceste grupuri. Activitatea este organizată în funcție de obiective și abilități. Profesorii primesc informații utile despre elevii lor pentru a informa instruirea. Dezvoltarea profesională este disponibilă pentru a asigura succesul implementării (seria de ateliere de PD, precum și chat-ul livepentru întrebări legate de program sau de tehnologie), împreună cu un sprijin continuu pentru profesori.

Vezi si: Cele mai bune Chromebook-uri pentru școli 2022

Ușurința de utilizare: Ecranele clare, clare și colorate ale lui Waggle sunt ușor de navigat. Elevii ar trebui să găsească ușor de utilizat programul, cu experiențele sale interactive - indicii, funcția text-to-speech și feedback pentru răspunsuri. Navigarea include opțiuni de tip "point-and-click", drag-and-drop și meniuri derulante pentru selectarea răspunsurilor sau a informațiilor. Elevii primesc feedback instantaneu atunci când fac clic pe un buton pentru a întreba dacărăspunsul lor este corect. Sunt oferite sugestii și feedback scris dacă trebuie să își reconsidere răspunsul. Instrumentele matematice (riglă, raportor și calculatoare de bază și științifice) sunt disponibile cu un simplu clic de mouse. Exercițiile ELA folosesc pasaje clare de ficțiune și non-ficțiune la fiecare nivel de clasă, cu instrucțiuni scrise pe ecran. Profesorii pot adăuga cu ușurință elevi și grupuri și pot accesa rapoarte grafice pentrupersoane, grupuri sau clase.

Vezi si: Ce este Screencast-O-Matic și cum funcționează?

Adecvarea pentru utilizare în mediul școlar: Waggle este ușor de integrat în mediul școlar. Oferă diferite modele de implementare - în clasă, timp de învățare prelungit, RTI, echipe de date, școală de vară sau teme pentru acasă - astfel încât districtele pot alege cum să folosească programul. Programul oferă practică personalizată (fiecare obiectiv cuprinde un set de abilități și standarde) și oferă profesorilor ferestre rapide de rezumat care arată progresul individual al fiecărui elev.Dacă se achiziționează nivelul premium, profesorii au acces și la întreaga bibliotecă de conținut. Aceasta este o suită de trei titluri pentru fiecare nivel de clasă, cu materiale de resurse pentru lecții. Se poate căuta în funcție de aptitudini, standarde sau elevi, astfel încât profesorii să poată găsi materiale suplimentare pentru instruire. Cu acest model, profesorii care au nevoie de materiale instantanee pentru elevii care au dificultăți de învățare, pot găsi materiale suplimentare.elevii pot folosi butonul "Găsiți materiale suplimentare" de pe ecran pentru a obține imediat materiale didactice.

RATING GENERAL:

Waggle este un program excelent. Este dificil să găsești un program de calitate, la un preț bun, pentru practica individualizată, care să le ofere elevilor matematică și/sau ELA și care să beneficieze de un sprijin puternic din partea elevilor și a profesorilor. Waggle, cu programarea sa solidă, dar flexibilă, se potrivește perfect.

CARACTERISTICI DE TOP

Program de calitate, ușor de utilizat, cu practică individualizată la matematică și/sau ELA pentru clasele 2-8.

Elevii pot lucra independent după ce profesorul stabilește obiectivul.

Profesorii pot accesa cu ușurință informațiile privind progresul elevilor.

Greg Peters este un educator cu experiență și un avocat pasionat pentru transformarea domeniului educației. Cu peste 20 de ani de experiență ca profesor, administrator și consultant, Greg și-a dedicat cariera pentru a ajuta educatorii și școlile să găsească modalități inovatoare de a îmbunătăți rezultatele învățării pentru elevii de toate vârstele.În calitate de autor al blogului popular, TOOLS & IDEI PENTRU A TRANSFORMĂ EDUCAȚIA, Greg își împărtășește cunoștințele și expertiza pe o gamă largă de subiecte, de la valorificarea tehnologiei până la promovarea învățării personalizate și promovarea unei culturi a inovației în sala de clasă. El este cunoscut pentru abordarea sa creativă și practică a educației, iar blogul său a devenit o resursă de preferat pentru educatorii din întreaga lume.Pe lângă munca sa de blogger, Greg este, de asemenea, un vorbitor și consultant căutat, colaborând cu școli și organizații pentru a dezvolta și implementa inițiative educaționale eficiente. El deține o diplomă de master în educație și este un profesor certificat în mai multe discipline. Greg se angajează să îmbunătățească educația pentru toți studenții și să împuternicească educatorii să facă o diferență reală în comunitățile lor.