Tech&Learning Recenzie Waggle

Greg Peters 14-06-2023

wagglepractice.com Maloobchodná cena: Waggle: 9,99 USD/študent/disciplína (matematika alebo ELA) alebo 17,99 USD pre obe disciplíny Waggle Premium: 17,99 USD/študent/disciplína (zahŕňa celú knižnicu obsahu) alebo 32,99 USD pre obe disciplíny

Kvalita a účinnosť: Waggle je webový program, ktorý umožňuje žiakom 2. - 8. ročníka efektívne precvičovať zručnosti z matematiky a/alebo ELA. Precvičovanie žiakov je individualizované, s prispôsobenou spätnou väzbou a je dobre organizované. Program sa zameriava na tri kľúčové ukazovatele: úroveň ovládania, zrnitosť a úroveň tempa. Učitelia majú prístup ku všetkým úrovniam, s upozornením na žiakov alebo zručnosti, ktoré treba sledovať. Správy, ktoré sa jednoducho používajú,obsahujú grafiku, ktorá pomáha učiteľom monitorovať triedy, skupiny alebo jednotlivých žiakov. Učitelia môžu vytvárať skupiny a priraďovať žiakov do týchto skupín. Práca je organizovaná podľa cieľov a zručností. Učitelia dostávajú použiteľné informácie o svojich žiakoch, ktoré im pomáhajú pri výučbe. K dispozícii je profesionálny rozvoj, ktorý pomáha zabezpečiť úspech pri implementácii (séria PD seminárov, ako aj živý chatv prípade otázok týkajúcich sa programu alebo techniky), ako aj priebežnú podporu pre učiteľov.

Jednoduchosť používania: Ostré, jasné a farebné obrazovky programu Waggle sú jednoduché na navigáciu. Študenti by mali ľahko používať program s jeho interaktívnymi skúsenosťami - nápovedami, funkciou prevodu textu na reč a spätnou väzbou na odpovede. Navigácia zahŕňa možnosti ukazovania a klikania, ťahania a púšťania a rozbaľovacie ponuky na výber odpovedí alebo informácií. Študenti dostanú okamžitú spätnú väzbu, keď kliknú na tlačidlo a spýtajú sa, čiAk potrebujú prehodnotiť svoju odpoveď, dostanú nápovedu a písomnú spätnú väzbu. Matematické nástroje (pravítko, uhlomer a základné a vedecké kalkulačky) sú k dispozícii po kliknutí myšou. Cvičenia z ELA používajú jasné úryvky z beletrie a literatúry faktu na každej úrovni s písomnými pokynmi na obrazovke. Učitelia môžu ľahko pridávať žiakov a skupiny a pristupovať ku grafickým správam prejednotlivci, skupiny alebo triedy.

Vhodnosť na použitie v školskom prostredí: Program Waggle sa dá ľahko integrovať do školského prostredia. Ponúka rôzne modely implementácie v triede, predĺžený čas na učenie, RTI, dátové tímy, letnú školu alebo domáce úlohy, takže okresy si môžu vybrať, ako budú program používať. Program poskytuje personalizované cvičenia (každý cieľ zahŕňa súbor zručností a štandardov) a poskytuje učiteľom rýchle súhrnné okná, ktoré ukazujú pokrok jednotlivýchAk je zakúpená prémiová úroveň, učitelia majú prístup aj k celej obsahovej knižnici. Ide o súbor troch titulov pre každý stupeň so zdrojovými materiálmi na vyučovacie hodiny. Možno v nej vyhľadávať podľa zručností, štandardov alebo žiakov, takže učitelia môžu nájsť ďalšie materiály na vyučovanie. Vďaka tomuto modelu môžu učitelia, ktorí potrebujú okamžité materiály pre žiakov, ktorí majú problémyštudenti môžu použiť tlačidlo "Nájsť ďalšie materiály" na obrazovke, kde nájdu okamžité výučbové materiály.

CELKOVÉ HODNOTENIE:

Waggle je vynikajúci program. Je ťažké nájsť kvalitný program za dobrú cenu na individuálne precvičovanie, ktorý by ponúkal študentom matematiku a/alebo ELA a ktorý by mal silnú podporu študentov a učiteľov. Waggle so svojím pevným, ale flexibilným programom spĺňa požiadavky.

TOP FUNKCIE

Pozri tiež: Čo je SEL?

Kvalitný, ľahko použiteľný, individualizovaný program na precvičovanie matematiky a/alebo ELA pre ročníky 2-8.

Žiaci môžu pracovať samostatne po tom, ako im učiteľ stanoví cieľ.

Pozri tiež: Súťaž Cha-Ching, Money Smart Kids!

Učitelia majú jednoduchý prístup k informáciám o pokroku študentov.

Greg Peters je skúsený pedagóg a vášnivý zástanca transformácie oblasti vzdelávania. S viac ako 20-ročnými skúsenosťami učiteľa, administrátora a konzultanta Greg zasvätil svoju kariéru pomoci pedagógom a školám nájsť inovatívne spôsoby, ako zlepšiť študijné výsledky pre študentov všetkých vekových kategórií.Ako autor populárneho blogu TOOLS & NÁPADY NA TRANSFORMU VZDELÁVANIA, Greg zdieľa svoje postrehy a odborné znalosti v širokom spektre tém, od využitia technológie po podporu personalizovaného vzdelávania a podporu kultúry inovácií v triede. Je známy svojim kreatívnym a praktickým prístupom k vzdelávaniu a jeho blog sa stal obľúbeným zdrojom pre pedagógov z celého sveta.Popri svojej práci blogera je Greg aj vyhľadávaným rečníkom a konzultantom, ktorý spolupracuje so školami a organizáciami na vývoji a implementácii efektívnych vzdelávacích iniciatív. Je držiteľom magisterského titulu v odbore pedagogika a je certifikovaným učiteľom vo viacerých oblastiach. Greg sa zaviazal zlepšiť vzdelávanie pre všetkých študentov a posilniť postavenie pedagógov, aby skutočne zmenili svoje komunity.