Recenze Tech&Learning Waggle

Greg Peters 14-06-2023

Viz_také: Co je MindMeister pro vzdělávání? Nejlepší tipy a triky

wagglepractice.com Maloobchodní cena: Waggle: 9,99 USD/student/obor (matematika nebo ELA) nebo 17,99 USD za oba obory Waggle Premium: 17,99 USD/student/obor (zahrnuje celou knihovnu obsahu) nebo 32,99 USD za oba obory.

Viz_také: Co je Microsoft OneNote a jak jej lze využít při výuce?

Kvalita a efektivita: Waggle je webový program, který umožňuje žákům ve třídách 2-8 efektivně procvičovat dovednosti z matematiky a/nebo ELA. Procvičování žáků je individualizované, s přizpůsobenou zpětnou vazbou a je dobře organizované. Program se zaměřuje na tři klíčové ukazatele: úroveň pokročilosti, píle a tempo. Učitelé mají přístup ke všem úrovním, s upozorněním na žáky nebo dovednosti, které je třeba sledovat. Přehledy, které se jednoduše používají,obsahují grafiku, která učitelům pomáhá sledovat třídy, skupiny nebo jednotlivé žáky. Učitelé mohou vytvářet skupiny a přiřazovat do nich žáky. Práce je organizována podle cílů a dovedností. Učitelé získávají o svých žácích informace, které mohou využít při výuce. K dispozici je odborný rozvoj, který pomáhá zajistit úspěch při implementaci (série PD workshopů i živý chat).v případě dotazů týkajících se programu nebo techniky) a průběžnou podporu pro učitele.

Snadné používání: Ostré, jasné a barevné obrazovky programu Waggle se snadno ovládají. Studenti by měli snadno používat program s jeho interaktivními zkušenostmi - nápovědami, funkcí převodu textu na řeč a zpětnou vazbou pro odpovědi. Navigace zahrnuje možnosti ukazování a klikání, přetahování a rozbalovací nabídky pro výběr odpovědí nebo informací. Studenti dostanou okamžitou zpětnou vazbu, když kliknou na tlačítko, aby se zeptali, zdaPokud potřebují svou odpověď přehodnotit, jsou jim poskytnuty nápovědy a písemná zpětná vazba. Matematické nástroje (pravítko, úhloměr a základní a vědecké kalkulačky) jsou k dispozici po kliknutí myší. Cvičení z ELA využívají přehledné úryvky z beletrie a literatury faktu na každé úrovni s písemnými pokyny na obrazovce. Učitelé mohou snadno přidávat studenty a skupiny a přistupovat ke grafickým přehledům projednotlivci, skupiny nebo třídy.

Vhodnost pro použití ve školním prostředí: Program Waggle lze snadno začlenit do školního prostředí. Nabízí různé modely implementace ve třídě, v prodlouženém čase, v rámci RTI, v datových týmech, v letní škole nebo při domácích úkolech, takže okresy si mohou vybrat, jak budou program používat. Program poskytuje personalizované procvičování (každý cíl zahrnuje soubor dovedností a standardů) a učitelům poskytuje rychlá souhrnná okna ukazující pokrok jednotlivých žáků.Pokud je zakoupena prémiová úroveň, učitelé mají také přístup k celé knihovně obsahu. Jedná se o sadu tří titulů pro každý stupeň se zdrojovými materiály pro výuku. Lze v ní vyhledávat podle dovedností, standardu nebo žáka, takže učitelé mohou najít další materiály pro výuku. Díky tomuto modelu mohou učitelé, kteří potřebují okamžité materiály pro žáky s problémy, najít další materiály pro výuku.studenti mohou na obrazovce použít tlačítko "Najít další materiály", které jim okamžitě poskytne výukové materiály.

CELKOVÉ HODNOCENÍ:

Waggle je vynikající program. Je obtížné najít kvalitní program za dobrou cenu pro individuální procvičování matematiky a/nebo angličtiny, který by měl silnou podporu studentů a učitelů. Waggle se svým solidním, ale flexibilním programem splňuje požadavky.

TOP FUNKCE

Kvalitní, snadno použitelný, individualizovaný program pro procvičování matematiky a/nebo angličtiny pro 2.-8. třídu.

Po zadání cíle učitelem mohou žáci pracovat samostatně.

Učitelé mají snadný přístup k informacím o pokroku žáků.

Greg Peters je zkušený pedagog a vášnivý obhájce transformace oblasti vzdělávání. S více než 20 lety zkušeností jako učitel, administrátor a konzultant Greg zasvětil svou kariéru pomoci pedagogům a školám najít inovativní způsoby, jak zlepšit výsledky učení pro studenty všech věkových kategorií.Jak uvedl autor populárního blogu TOOLS & NÁPADY NA ZMĚNU VZDĚLÁVÁNÍ, Greg sdílí své postřehy a odborné znalosti v široké škále témat, od využití technologií po podporu personalizovaného učení a podporu kultury inovací ve třídě. Je známý svým kreativním a praktickým přístupem ke vzdělávání a jeho blog se stal oblíbeným zdrojem pro pedagogy z celého světa.Kromě své práce bloggera je Greg také vyhledávaným řečníkem a konzultantem, který spolupracuje se školami a organizacemi na vývoji a realizaci efektivních vzdělávacích iniciativ. Je držitelem magisterského titulu v oboru pedagogika a je certifikovaným učitelem v různých předmětech. Greg se zavázal zlepšit vzdělání pro všechny studenty a umožnit pedagogům, aby ve svých komunitách skutečně změnili.