Tech&Learning Reviews Waggle

Greg Peters 14-06-2023

wagglepractice.com Maloprodajna cijena: Waggle: 9,99 USD/student/disciplina (matematika ili ELA) ili 17,99 USD za oba discipline Waggle Premium: 17,99 USD/student/disciplina (uključuje cijelu biblioteku sadržaja) ili 32,99 USD za obje discipline

Kvalitet i učinkovitost: Waggle je program zasnovan na webu koji omogućava studentima u razredima 2–8 da efikasno vežbaju matematiku i/ili ELA veštine. Studentska praksa je individualizirana, sa prilagođenim povratnim informacijama i dobro je organizirana. Program se fokusira na tri ključne metrike: stručnost, izdržljivost i nivo tempa. Nastavnici imaju pristup svim nivoima, sa pažnjom na učenike ili vještine za gledanje. Izvještaji, koji su jednostavni za korištenje, uključuju grafiku koja pomaže nastavnicima da prate razrede, grupe ili pojedinačne učenike. Nastavnici mogu kreirati grupe i dodijeliti učenike tim grupama. Rad je organiziran prema ciljevima i vještinama. Nastavnici dobijaju korisne informacije o svojim učenicima kako bi obavili nastavu. Profesionalni razvoj je dostupan kako bi se osigurao uspjeh implementacije (serija PD radionica, kao i live chat za programska ili tehnička pitanja), zajedno sa stalnom podrškom za nastavnike.

Jednostavnost korištenja: Waggle je oštar , jasni i šareni ekrani su jednostavni za navigaciju. Učenicima treba da bude lak za korištenje programa, sa njegovim interaktivnim iskustvima – savjetima, funkcijom pretvaranja teksta u govor i povratnim informacijama za odgovore. Navigacijauključuje opcije pokaži i klikni, povuci i ispusti i padajuće menije za odabir odgovora ili informacija. Učenici dobijaju trenutnu povratnu informaciju kada kliknu na dugme da pitaju da li je njihov odgovor tačan. Daju se savjeti i pisane povratne informacije ako trebaju preispitati svoj odgovor. Matematički alati (ravnalo, kutomjer, osnovni i naučni kalkulatori) dostupni su jednim klikom miša. ELA vežbe koriste jasne beletristike i odlomke iz literature na svakom nivou razreda sa pisanim uputstvima na ekranu. Nastavnici mogu lako dodati učenike i grupe i pristupiti grafičkim izvještajima za pojedince, grupe ili razrede.

Pogodnost za korištenje u školskom okruženju: Waggle se lako integriše u školsko okruženje. Nudi različite modele implementacije – u nastavi, produženo vrijeme učenja, RTI, timove za podatke, ljetnu školu ili domaće zadatke – tako da okrugi mogu birati kako će koristiti program. Program pruža personaliziranu praksu (svaki cilj obuhvata skup vještina i standarda) i daje nastavnicima brze prozore rezimea koji pokazuju napredak pojedinačnih učenika ili grupa prema njihovim ciljevima. Ako se kupi premium nivo, nastavnici također imaju pristup cijeloj biblioteci sadržaja. Ovo je paket od tri naslova za svaki nivo razreda sa resursnim materijalima za lekcije. Može se pretraživati ​​prema vještini, standardu ili učeniku tako da nastavnici mogu pronaći dodatne materijale za nastavu. S ovimmodela, nastavnici kojima su potrebni trenutni materijali za učenike s poteškoćama mogu koristiti dugme “Pronađi dodatne materijale” na svom ekranu za trenutne nastavne materijale.

OPŠTINA OCJENA:

Waggle je odličan program. Teško je pronaći dobro cijenjen, kvalitetan program za individualiziranu praksu koji studentima nudi matematiku i/ili ELA koji ima snažnu podršku učenika i nastavnika. Waggle, sa svojim solidnim, ali fleksibilnim programiranjem, odgovara svim zahtjevima.

Vidi_takođe: Popusti za nastavnike: 5 načina da uštedite na odmoru

VRHUNSKE KARAKTERISTIKE

Kvalitetna, jednostavna za korištenje, individualizirana vježba program iz matematike i/ili ELA za razrede 2–8.

Učenici mogu raditi samostalno nakon što njihov nastavnik postavi cilj.

Nastavnici mogu lako pristupiti informacijama o napretku učenika.

Vidi_takođe: Šta je Gimkit i kako se može koristiti za podučavanje? Savjeti i trikovi

Greg Peters je iskusni edukator i strastveni zagovornik transformacije polja obrazovanja. Sa preko 20 godina iskustva kao nastavnik, administrator i konsultant, Greg je posvetio svoju karijeru pomaganju nastavnicima i školama da pronađu inovativne načine za poboljšanje ishoda učenja za učenike svih uzrasta.Kao autor popularnog bloga, TOOLS & IDEJE ZA TRANSFORMACIJU OBRAZOVANJA, Greg dijeli svoje uvide i stručnost o širokom spektru tema, od korištenja tehnologije do promoviranja personaliziranog učenja i njegovanja kulture inovacija u učionici. Poznat je po svom kreativnom i praktičnom pristupu obrazovanju, a njegov blog je postao izvor za edukatore širom svijeta.Osim što radi kao bloger, Greg je takođe tražen govornik i konsultant, koji sarađuje sa školama i organizacijama na razvoju i implementaciji efikasnih obrazovnih inicijativa. Magistrirao je obrazovanje i sertifikovani je nastavnik u više predmetnih oblasti. Greg je posvećen poboljšanju obrazovanja za sve učenike i osnaživanju nastavnika da naprave stvarnu razliku u svojim zajednicama.