Tech&Learning Recenzije Waggle

Greg Peters 14-06-2023
Greg Peters

wagglepractice.com Maloprodajna cijena: Waggle: 9,99 USD/učenik/disciplina (matematika ili ELA) ili 17,99 USD za oboje discipline Waggle Premium: 17,99 USD/učeniku/disciplini (uključuje cijelu knjižnicu sadržaja) ili 32,99 USD za obje discipline

Kvaliteta i učinkovitost: Waggle je program temeljen na webu koji studentima u razredima 2-8 za učinkovito vježbanje matematičkih i/ili ELA vještina. Studentska praksa je individualizirana, s prilagođenim povratnim informacijama i dobro organizirana. Program se usredotočuje na tri ključna pokazatelja: razinu vještine, odlučnosti i tempa. Učitelji imaju pristup svim razinama, s upozorenjem na učenike ili vještinama koje treba gledati. Izvješća, koja su jednostavna za korištenje, uključuju grafike koje pomažu učiteljima u praćenju razreda, grupa ili pojedinačnih učenika. Nastavnici mogu kreirati grupe i dodijeliti učenike tim grupama. Rad je organiziran prema ciljevima i vještinama. Učitelji dobivaju korisne informacije o svojim učenicima za informiranje nastave. Dostupno je stručno usavršavanje kako bi se osigurao uspjeh implementacije (serije PD radionica kao i live chat za programska ili tehnička pitanja), zajedno sa stalnom podrškom za nastavnike.

Jednostavnost upotrebe: Waggle's sharp , jasni i šareni zasloni jednostavni su za navigaciju. Učenicima bi trebalo biti lako koristiti program, s njegovim interaktivnim iskustvima—savjetima, značajkom pretvaranja teksta u govor i povratnim informacijama za odgovore. Navigacijauključuje opcije pokaži i klikni, povuci i ispusti te padajuće izbornike za odabir odgovora ili informacija. Učenici dobivaju trenutnu povratnu informaciju kada kliknu na gumb da bi ih pitali je li njihov odgovor točan. Daju se savjeti i pismene povratne informacije ako trebaju ponovno razmotriti svoj odgovor. Matematički alati (ravnalo, kutomjer te osnovni i znanstveni kalkulatori) dostupni su jednim klikom miša. ELA vježbe koriste jasne odlomke iz beletristike i publicistike na svakoj razini razreda s pisanim uputama na ekranu. Učitelji mogu jednostavno dodati učenike i grupe i pristupiti grafičkim izvješćima za pojedince, grupe ili razrede.

Prikladnost za korištenje u školskom okruženju: Waggle je lako integrirati u školsko okruženje. Nudi različite modele implementacije - u razredu, produženo vrijeme učenja, RTI, podatkovni timovi, ljetna škola ili domaća zadaća - tako da okruzi mogu izabrati kako koristiti program. Program pruža personaliziranu praksu (svaki cilj obuhvaća skup vještina i standarda) i daje učiteljima brze prozore sažetaka koji pokazuju napredak pojedinačnih učenika ili grupa prema njihovim ciljevima. Ako se kupi premium razina, nastavnici također imaju pristup cijeloj biblioteci sadržaja. Ovo je skup od tri naslova za svaku razrednu razinu s izvornim materijalima za lekcije. Može se pretraživati ​​prema vještini, standardu ili učeniku tako da učitelji mogu pronaći dodatne materijale za poduku. S ovimmodel, učitelji kojima su potrebni trenutni materijali za učenike koji imaju problema mogu koristiti gumb "Pronađi dodatne materijale" na svom zaslonu za trenutne materijale s uputama.

Vidi također: 15 stranica za kombinirano učenje

UKUPNA OCJENA:

Waggle je izvrstan program. Teško je pronaći kvalitetan program po povoljnoj cijeni za individualiziranu praksu koji studentima nudi matematiku i/ili ELA, a koji ima snažnu podršku učenika i nastavnika. Waggle, sa svojim čvrstim, ali fleksibilnim programiranjem, odgovara zahtjevima.

VRHUNSKE ZNAČAJKE

Kvaliteta, jednostavna za korištenje, individualizirana praksa program iz matematike i/ili ELA za razrede 2–8.

Vidi također: Najbolja proširenja za Chrome za Google učionicu

Učenici mogu raditi samostalno nakon što njihov učitelj postavi cilj.

Nastavnici mogu lako pristupiti informacijama o napretku učenika.

Greg Peters

Greg Peters iskusan je pedagog i strastveni zagovornik transformacije područja obrazovanja. S preko 20 godina iskustva kao učitelj, administrator i konzultant, Greg je svoju karijeru posvetio pomaganju nastavnicima i školama u pronalaženju inovativnih načina za poboljšanje ishoda učenja za učenike svih uzrasta.Kao autor popularnog bloga, TOOLS & IDEJE ZA TRANSFORMACIJU OBRAZOVANJA, Greg dijeli svoje uvide i stručnost o širokom rasponu tema, od iskorištavanja tehnologije do promicanja personaliziranog učenja i poticanja kulture inovacije u učionici. Poznat je po svom kreativnom i praktičnom pristupu obrazovanju, a njegov je blog postao glavni resurs za edukatore diljem svijeta.Osim svog rada kao bloger, Greg je također tražen govornik i konzultant, surađujući sa školama i organizacijama na razvoju i provedbi učinkovitih obrazovnih inicijativa. Magistar je obrazovanja i certificirani nastavnik u više predmetnih područja. Greg je predan poboljšanju obrazovanja za sve učenike i osnaživanju edukatora da naprave stvarnu razliku u svojim zajednicama.