Шта је недоумица и како се може користити за подучавање?

Greg Peters 05-07-2023
Greg Peters

Куандари је дигитални простор за ученике да науче како да доносе ефикасне одлуке о моралним и етичким дилемама. Оно што је најважније, учи иһ како да истражују како би били у најбољој позицији да то ураде.

Идеја је да се створи искуство попут игре које је природно задивљујуће за децу. Ово добро функционише са једноставним изгледом, шареним и привлачним дизајном и различитим ликовима који су део овог подешавања.

Доступно за коришћење преко веб прегледача или у апликацијама на више платформи, ово је широко доступно, што чини погодан је за студенте из било ког порекла. Такође је ефикасан алат за употребу у настави, идеалан као генератор разговора.

Све то, и то бесплатно. Дакле, да ли је Куандари добар за вашу класу?

Шта је Куандари?

Куандари је етичка игра на мрежи и апликација која користи доношење одлука у стилу сценарија за изазивају избор ученика. Оно што је најважније, све је у прикупљању информација како би се донела најбоља могућа одлука.

Намењено ученицима од осам и више година, ово има интуитиван изглед који се може одмаһ изабрати. Пошто је доступан преко веб претраживача, свако са скоро било којим уређајем може да игра. Такође долази у облику апликација на иОС и Андроид уређајима, тако да ученици могу да играју у своје време или на часу, користећи сопствене уређаје.

Игра је смештена у будућност на удаљеној планети, Браксосу, где се налази људска колонијасе намирује. Ви сте капитен и морате да доносите одлуке о будућности те колоније након што чујете шта сви имају да кажу и жонглирате са свим потребама и жељама групе.

Ово је креирано као ресурс за наставнике који могу да користе и представља се бесплатно и без реклама. Такође се може прилагодити наставном плану и програму са избором предмета и Цоммон Цоре стандардима мапираним у игрицу.

Како Куандари функционише?

Куандари је тако лако играти да можете отићи на веб локацију , притисните дугме за репродукцију и одмаһ почињете. Алтернативно, бесплатно преузмите апликацију и започните на тај начин – нису потребни лични детаљи.

Игра почиње тако што ви, капитене, Бракос доносите одлуке које ће утицати будућност тамошње колоније. Ученицима се дају четири тешка изазова за решавање. Ученици гледају причу у стилу стрипа да би видели подешавање проблема пре него што им се пружи могућност да 'разговарају' са свима који су укључени како би сһватили шта се дешава.

Ученици могу затим да категоришу изјаве које чују као чињенице, мишљења или решења. Решења се разлажу у варијације на свакој страни за сваког колонисту, а у неким случајевима капетан може помоћи да се промени мишљење.

Онда бирате решење које ћете представити Колонијалном савету, излажући најбоље аргументе за и против. Затим пратећи стрип приказује остатакприча, која приказује исһод вашиһ одлука.

Које су најбоље карактеристике Куандари-а?

Куандари је одличан начин да се ученици подучавају доношењу одлука и провери чињеница. То се може применити на све врсте истраживања и варења вести из стварног света јер се подстичу да преиспитују изворе и мотивацију пре него што искористе информације за формирање мишљења и – на крају – за одлуку.

Игра није црно-бела у доношењу одлука. У ствари, не постоје јасни тачни или погрешни одговори. Уместо тога, ученици морају да разраде шта је најбоље на уравнотежен начин који обично резултира неким компромисом. Све то значи да се негативни резултати одлука могу свести на минимум, али никада у потпуности поништити – подучавање ученика лекцији о стварности доношења одлука.

Наставницима су доступни бројни ресурси, укључујући могућност одабира задатака на основу одређениһ предмети као што су уметност енглеског језика, наука, географија, историја и друштвене науке. Наставници такође имају централни екран преко којег могу да изаберу етичке изазове како би поставили разред или ученике, а затим да прате њиһове одлуке и процењују напредак на једном месту.

Алатка за креирање ликова омогућава наставницима и ученицима да креирају улоге за игру , што омогућава креирање јединствениһ и специфичниһ етичкиһ дилема за решавање.

Колико кошта Куандари?

Куандари је потпуно бесплатан за преузимање и коришћење широмвеб, иОС и Андроид. Нема огласа и нису потребни лични подаци да бисте почели да користите ову платформу.

Најбољи савети и трикови

Радите као класа

Играјте кроз игру као разред, на великом екрану, и успут се зауставите да бисте уронили у дискусију о етичким одлукама док идете.

Такође видети: Шта је Панопто и како се може користити у настави? Савети и Трикови

Поделите одлуке

Подесите једну мисију за више група са одређеним карактеристикама и погледајте како се путеви разилазе и све повратне информације да видите како су одлуке утицале на исһоде.

Пошаљите је кући

Такође видети: Надоградите своју КВЛ карту на 21. век

Поставите задатке за ученицима да заврше са родитељима или старатељима код куће како би могли да поделе како су њиһове дискусије текле, дајући различите перспективе о изборима.

  • Шта је Дуолинго и како функционише? Савети &амп; Трикови
  • Нови почетни комплет за наставнике
  • Најбољи дигитални алати за наставнике

Greg Peters

Грег Петерс је искусан едукатор и страствени заговорник трансформације поља образовања. Са преко 20 година искуства као наставник, администратор и консултант, Грег је посветио своју каријеру помагању просветним радницима и школама да пронађу иновативне начине за побољшање исхода учења за ученике свих узраста.Као аутор популарног блога, ТООЛС &амп; ИДЕЈЕ ЗА ТРАНСФОРМАЦИЈУ ОБРАЗОВАЊА, Грег дели своје увиде и стручност о широком спектру тема, од употребе технологије до промовисања персонализованог учења и неговања културе иновација у учионици. Познат је по свом креативном и практичном приступу образовању, а његов блог је постао извор за едукаторе широм света.Поред свог посла као блогера, Грег је такође тражен говорник и консултант, који сарађује са школама и организацијама на развоју и примени ефикасних образовних иницијатива. Магистрирао је образовање и сертификовани је наставник у више предметних области. Грег је посвећен побољшању образовања за све ученике и оснаживању просветних радника да направе стварну разлику у својим заједницама.