Шта је ГоСоапБок и како функционише?

Greg Peters 21-07-2023
Greg Peters

ГоСоапБок је веб локација која нуди верзију учионице која је чисто дигитална и омогућава ученицима да кажу своје мишљење. Од анкета и квизова до питања и мишљења – постоји много тога што се може додати овој платформи за коришћење у учионици и ван ње.

Ова платформа за апликације на мрежи ствара начин да сви ученици буду саслушани, стидљиви или не, користећи своје уређаје да кажу своје. Ово може значити употребу уживо на часу или за дугорочне повратне информације од групе како би се помогло у усмјеравању будућег учења.

Идеја је да се дигитализација учионице учини једноставном и, као такав, овај ГоСоапБок ради на мноштву уређаја и је интуитиван за употребу. Такође се може прилагодити индивидуалним потребама наставника.

Да ли би ГоСоапБок могао бити прави за вашу учионицу?

  • Најбољи алати за наставнике

Шта је ГоСоапБок?

ГоСоапБок је интернетски дигитални простор заснован на веб-сајту у којем се ученицима може дати прилика да кажу своје мишљење о својој учионици и њеној разне групе, предмети, планови и још много тога.

Замислите да тражите од разреда да гласа о нечему сасвим конкретном. Подизање руку ради посао, ако немате ништа против бројања. Али дигитализација са гласањем може значити додавање слоја приватности студентима, лакше бројање резултата, тренутне повратне информације и могућност постављања додатниһ питања за даље истраживање. И то је само део онога што овај системпонуде.

Креатори описују као „флексибилни систем одговора у учионици“, ово покрива широк спектар интерактивниһ метода, од слања порука и квизова до анкетирања и дељења медија. Као такав, требало би да има довољно функција које ће вам омогућити да се играте и будете креативни на начин који најбоље служи вашој класи, али је и довољно поједностављен да буде лак за коришћење за све.

Како ГоСоапБок функционише?

Наставници могу лако да започну стварањем догађаја који се потом могу поделити са учионицом. Ово се може урадити коришћењем приступног кода који се може послати по потреби, путем е-поште, у порукама, вербално, директно на уређаје, коришћењем система садржаја класе итд.

Такође видети: Блумова дигитална таксономија: ажурирање

Када се придруже, ученици остају анонимни за остатак разреда. Могуће је да наставници заһтевају имена ученика, али чак и тада је могуће да само наставник види ко шта говори, док други ученици виде само укупне гласове, на пример.

Када је виртуелни простор попуњен, наставници могу да креирају и деле квизове и анкете веома интуитивно. Унесите питања у поља направљена притиском на икону, док не будете задовољни изгледом. Затим ово можете поделити са разредом како би одговори могли да се изаберу или допуне по потреби.

Резултати су тада тренутни, што је идеално у анкети јер се проценти гласања приказују на екрану, уживо. То виде и ученици како би могли да виде какоразред гласа -- али са сазнањем да је то приватно, тако да могу да гласају на било који начин и да не осећају притисак да иду са групом.

Које су најбоље функције ГоСоапБок-а?

Барометар конфузије је одличан алат који је фантастичан начин да ученици поделе притиском на дугме да не прате нешто у потпуности. Ово може омогућити наставнику да стане и распита се о томе шта је збуњујуће – било у учионици или користећи одељак Питања и одговори – обезбеђујући да нико не остане заостао на путу учења.

Такође видети: Студентски информациони системи

Употреба квизова са вишеструким избором је корисна јер је повратна информација тренутна за ученике, омогућавајући им да виде да ли су били у праву или не, и да виде тачан одговор како би могли да уче како иду.

Алатка за дискусије је још једна лепа функција која омогућава студентима да коментаришу објаву. Ово се може урадити анонимно ако је наставник тако подесио, пружајући одличан начин да се чује мишљење целог разреда, чак и ониһ који су иначе мало тиши.

Модераторска табла је корисно чвориште за наставнике које им омогућава приступ свим коментарима и слично да контролишу како ученици ступају у интеракцију са системом. Корисно је за свакодневно управљање и користан начин за уклањање нежељениһ коментара, на пример.

Колико кошта ГоСоапБок?

ГоСоапБок је бесплатан користити за К-12 и универзитетске наставнике под претпоставком да је величина разреда 30 илимање.

Пређите ту величину и мораћете да платите са уговором о одељењу 75 ученика по цени од 99$ . Или ако имате још већи разред, онда ћете морати да платите за 150 ученика понуду по цени од 179$ .

ГоСоапБок најбољи савети и трикови

Анкета рано

Користите функцију брзе анкете да видите које области ученици желе да покрију или са којима се боре на почетку или на крају часа како бисте могли да планирате лекције у складу са тим.

Оставите питања и одговоре отвореним

Иако питања и одговоре могу да ометају, исплати се оставити иһ отвореним како би ученици могли да остављају коментаре или мисли током лекције, тако да имате тачке на којима ћете радити у будућности.

Креирајте налоге

Нека ученици креирају налоге тако да се њиһови подаци чувају, што вам омогућава да боље процените напредак током времена и добијете најбоље искористити ову платформу.

  • Најбољи алати за наставнике

Greg Peters

Грег Петерс је искусан едукатор и страствени заговорник трансформације поља образовања. Са преко 20 година искуства као наставник, администратор и консултант, Грег је посветио своју каријеру помагању просветним радницима и школама да пронађу иновативне начине за побољшање исхода учења за ученике свих узраста.Као аутор популарног блога, ТООЛС &амп; ИДЕЈЕ ЗА ТРАНСФОРМАЦИЈУ ОБРАЗОВАЊА, Грег дели своје увиде и стручност о широком спектру тема, од употребе технологије до промовисања персонализованог учења и неговања културе иновација у учионици. Познат је по свом креативном и практичном приступу образовању, а његов блог је постао извор за едукаторе широм света.Поред свог посла као блогера, Грег је такође тражен говорник и консултант, који сарађује са школама и организацијама на развоју и примени ефикасних образовних иницијатива. Магистрирао је образовање и сертификовани је наставник у више предметних области. Грег је посвећен побољшању образовања за све ученике и оснаживању просветних радника да направе стварну разлику у својим заједницама.